بلیط هواپیمای چارتر یعنی چه؟
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

دو شنبه 7 خرداد 1397
ن : khashayars

بلیط هواپیمای چارتر یعنی چه؟

بلیط هواپیمای چارتر یعنی چه؟

 

خرید بلیطی که قرار است شما را از مبدا به مقصد برساند، بخش مهمی از آن سفر محسوب می شود. کافی است پروازتان آن قدر که می خواهید خوب نباشد، تا بر روی کیفیت کلی سفرتان تاثیر منفی گذارد.

 خرید بلیط هواپیما چارتر می تواند سفری مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت را برای شما رقم زند. به شرطی که از یک عاملیت معتبر و به صورت ساده و سریع با امکان مقایسه و بررسی خریداری شود.

 

 سوالات زیادی در رابطه با خرید بلیط هواپیما چارتر وجود دارد که مسافران آن ها را می پرسند. در ادامه تلاش می کنیم پر طرفدارترین سوالات مسافران را در زمینه بلیط هواپیما چارتر پاسخ دهیم تا شما هم از این به بعد یکی از طرفداران پر و پا قرص این نوع بلیط ها شوید. همراه ما باشید تا مهم ترین نکات را برایتان بگوییم.

 

چارتر یعنی چه؟ خرید بلیط هواپیما چارتر به چه معنی است؟

به طور کلی چارتر به معنی اجاره به صورت دربست است. خرید بلیط هواپیما چارتر به زبان ساده یعنی یک شرکت هواپیمایی تعدادی از خطوط و مقاصد خود را به صورت یکجا به عاملیت های مجاز می فروشد و پس از آن آژانس یا دفتر هواپیمایی باید به صورت تک به تک بلیط ها را به مسافران بفروشد.

انواع مختلفی از خرید بلیط هواپیما چارتر وجود دارد که شامل چارتر بک تو بک Back To Back و چارتر بلاک می باشد.

بسیاری از پرواز ها به صورت سالانه فروخته می شوند و بلیط چارتر هواپیما می تواند در زمان های مختلف نوسان قیمت داشته باشد. بسیاری از پروازها با نزدیک شدن به زمان پرواز ارزان تر می شوند تا تعداد بلیط های فروخته نشده کاهش پیدا کند. همچنین ممکن است بلیط هواپیما چارتر در چند ساعت مانده به پرواز دو تا سه برابر افزایش قیمت داشته باشد.

بهترین راه این است که شما چند روز مانده به سفرتان در ساعات منظمی از یک سایت معتبر همچون آتاپرواز بلیط را چک کنید و بهترین زمان پرواز و مناسب ترین قیمت بلیط هواپیما چارتر را خریداری کنید.

 

آیا چارتر به معنای سفری با کیفیت و قیمت مناسب است؟

برای خیلی از ما پیش آمده که در هنگام پرواز، مسافر بغل دستی مان بلیطش را نصف مبلغ بلیط ما خریده است. شاید شما هم از این موضوع تعجب کرده باشید اما این اتفاق دقیقا فرق میان بلیط معمولی و چارتری است. بلیط هواپیما چارتر از لحاظ کیفیت و خدمات سفر و حتی جایگاه صندلی و غیره هیچ فرقی با بلیط معمولی ندارد. بلیط هواپیما چارتر تنها دارای قیمت مناسب تر است که امکان سفری مقرون به صرفه را برای مسافر فراهم می کند.

 

 

بلیط هواپیما چارتر را از کجا بخریم که مطمئن و سریع باشد؟

برای خرید بهترین بلیط هواپیما چارتر باید به سایتی دسترسی داشته باشید که به طور منظم و دقیق کلیه ساعات پرواز و قیمت ها را با جزئیات نشان دهد و به روز باشد. شرکت آرتا پرواز مفتخر است یکی از اصلی ترین سایت های خرید بلیط هواپیما چارتر برای افراد، تورها، ارگان ها و سازمان ها به علت داشتن اطلاعات دقیق و قیمت مناسب و رقابتی می باشد.

 

 

آرتا پرواز سفری رویایی و ارزان را برای شما فراهم می کند. شرکت ما بیش از 900 پرواز با درجه های کیفی متفاوت را برای مقایسه و بررسی در اختیارتان قرار می دهد و شما می توانید از میان آن ها به راحتی انتخاب و خریداری کنید.

آرتا پرواز مفتخر است به طور اختصاصی با برترین ایرلاین های جهانی و داخلی همکاری کرده و اطلاعات را در هر ساعت چندین بار به روز رسانی می کند. کلیه پروازها با ایرلاین های مختلف و به وسیله دسته بندی های زمان دار و قیمتی ارائه می شود تا انتخابی مطلوب و مقرون به صرفه در زمینه خرید بهترین بلیط هواپیما چارتر داشته باشید.

همچنین آرتا پرواز برای رزرو هتل در سراسر دنیا در کنار شما بوده و کمک می کند بهترین قیمت از هر هتلی که مدنظرتان است را رزرو کنید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: